perjantai 4. kesäkuuta 2010

Ennusteita

Jessica ja Raj olivat luvanneet Rajin hinduperheelle käyvänsä Nepalin suurimmalla Shiva-temppelillä Pasupathinatilla tekemässä Pujan avioliitolleen, sekä kysymässä tähdiltä, miltä tuleva näyttää. Päädyin lähtemään reissuun mukaan ja tähdet kertoivat tarinansa minullekin.

Nimen, syntymäajan ja kämmenen viivojen mukaan tulevaisuudessa minun tulisi rukoilla Ganesha jumalaa vähintään seuraavat kolme vuotta. Ganesha, tuo vastoinkäymisten poistaja, tulee viemään murheet ja esteet tieltäni. Vaikka olenkin, viisaan miehen mukaan, jo kieltäytynyt aikanaan avioliitosta minulla on siihen vielä mahdolllisuus. Mieheni ei kuitenkaan kaikella todennäköisyydellä tule olemaan suomalainen enkä tule pysyvästi asumaan Suomessa. Seitsemän vuoden kuluttua olen töissä josta pidän, ja se tuo minulle hyvin rahaa. Mies osasi kertoa että nuorempana minulla oli hankaluuksia elämässä. Hän myös kertoi että isäni on hieno mies jolla on hyvä sydän. Tulen elämään pitkän elämän ("After 75 coming 80, and after coming 85") Terveyden kanssa on ongelmia n. 52 vuoden ja 60 vuoden kohdalla. Minun tulisi myös käyttää korua, mielellään sormusta, jossa on rubiini ja se auttaa elämässä myös.

Niimpä sormessa nyt kimaltaa punainen kivi ja pöydällä hymyilee norsupäinen Ganesh. Kuka tietää?

ps. huomatka että valokuvasivulle päivittyy kuvia.

2 kommenttia:

  1. Kiitos kun kirjoitat näitä blogeja. Tulee hyvä mieli.

    VastaaPoista
  2. Eipä tiennyt, että isällä on pieni pää
    t. I-M

    VastaaPoista